بال گوگل ایکس هواپیماهای بدون سرنشین را به عنوان یک خط هوایی برای تحویل کالا را FAA تایید کرد

بال گوگل ایکس پروژه Wing Spin-off یک سرویس تحویل هواپیماهای بدون سرنشین خودمختار است که با هدف افزایش دسترسی به کالا، کاهش تراکم ترافیک در شهرستانها و کمک به کاهش تولید گازهای گلخانه ای CO2 مربوط به حمل و نقل کالا است. بال نیز در حال توسعه یک پلت فرم مدیریت ترافیک بدون سرنشین است که اجازه می دهد هواپیماهای بدون سرنشین را در اطراف هواپیماهای بدون سرنشین دیگر، هواپیماهای بدون سرنشین و سایر موانع مانند درختان، ساختمان ها و خطوط برق به حرکت در آورند.

بال گوگل ایکس

بال گوگل ایکس در حال توسعه یک روش جدید حمل و نقل کالا است که سریع تر، ارزان تر و سازگار تر با محیط زیست از آن چیزی که امروز ممکن است بر روی زمین باشد.

راندمان سوخت
طراحی سبک با صرفه جویی در انرژی باعث می شود هواپیماهای بدون سرنشین تا 120 کیلومتر در ساعت پرواز کنند که به طور کامل با سیستم قدرت تمام الکتریسیته بدون انتشار کربن انجام می شود.

دقت
هواپیماهای بدون سرنشین تا ارتفاع 400 فوت حمل می کنند و با خیال راحت بسته ها تحویل می دهند.

ایمنی
با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین هوش مصنوعی هواپیماهای بدون سرنشین میتواند یک مکان امن و راحت برای تحویل در میان موانع مانند درختان، ساختمان ها، و خطوط برق پیدا کند.

توسعه: مواد غذایی، تجهیزات پزشکی و دارو تحویل در خانه
Wing طی سال های گذشته دهها هزار پرواز آزمایشی در ایالات متحده و استرالیا انجام داده است. در سال 2012، تیم ابتدا برای بررسی اینکه چگونه وسایل نقلیه خود پرواز می تواند به راحتی و به سرعت از پزشک به بیمار منتقل شود، برنامه ریزی کرد. آنها سیستمی را طراحی کردند که می تواند برای افراد مبتلا به حمله قلبی با امید به زندگی که اگر دستگاه ها سریع تر در هوا منتقل شوند، می توانند نجات یابند. تیم به زودی متوجه شد که ادغام با سرویس های اورژانس پزشکی، به توسعه فن آوری هواپیماهای بدون سرنشین امن و قابل اعتماد یک چالش است. بنابراین، آنها تمرکز خود را بر طراحی مجدد سیستم برای حمل بسته های کوچک، در میان بسیاری از نیازهای روزمره، جایی که سرعت تحویل عامل مهمی بود، متمرکز کردند.

https://x.company/projects/wing/

دیدگاهتان را بنویسید