صندلی های فیبرکربن اکونومی هواپیمایی لوفت هانزا آلمان

صندلی های فیبرکربن اکونومی براق می آیند، حداقل این چیزی است که بازاریابی هواپیمایی اعلام کرده است. در اوایل ماه می، هواپیمایی آلمانی Lufthansa اولین هواپیمای ایرباس A321neo خود را تحویل گرفت. بیایید ببینیم که سر و صدا برای صندلی های جدید برای چیست.

A320neo
A320neo Lufthansa

لوفت هانزا استفاده از این صندلی های جدید را خبر بزرگی می داند. گروه لوفت هانزا در واکنش به تحولات جدید، با انعطاف پذیری و سرعت عمل می کند.

صندلی های جدید شامل “دو نوآوری قابل توجه در ساختار اصلی خود در پشت و کمربند پایینی” می شود.
پشت صندلی ها از فیبرکربن تک قطعه ساخته شده است. بنابراين، نيازي به پوشش پلاستيکي اضافي يا سقف پلاستيکي وجود ندارد – فقط پوشش کف.

نتیجه آن استفاده از قطعات کمتر و وزن کمتر است. با توجه به این طراحی، فعالیت های بازرسی و تعمیر و نگهداری آسان تر انجام می شود.

البته علاوه براین، صندلی های فیبرکربن اکونومی موجب کاهش وزن و باعث بهبود بهره وری سوخت هواپیمایی و همچنین کاهش تاثیرات زیست محیطی خواهد شد.

new economy seat

این برای مسافران چه معنایی دارد؟
خوب، این چیزی است که لوفتانزا در مورد تجربه مسافرانش می گوید:

“ساختار کامل راحت صندلی و پشت صندلی به لطف توزیع فشار ارگونومیک باعث تجربه عالی می شود، و به لطف نوآوری نوین پشت صندلی، مهمانان بیشتر از فضای شخصی لذت می برند.”

صندلی های فیبرکربن اکونومی، به جای استاندارد 12 درجه، 20 درجه به عقب آزادی خواهند داشت. با این حال، مسافران بیزنس کلاس تا 26 درجه آزادی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید